رویدادها آرشیو خبر ها
کارهای خاص پوگبا ادامه دارد ! ستاره ی فرانسوی یوونتوس را فالوو کرد

کارهای خاص پوگبا ادامه دارد ! ستاره ی فرانسوی یوونتوس را فالوو کرد

همه این موضوع را می دانند که پل پوگبا ستاره ی فرانسوی باشگاه منچستر یونایتد انگلیس می خواهد دوباره راهی ایتالیا و تیم یوونتوس شود اما تا به امروز این موضوع نهایی نشده و برخی بر این باور هستند که پوگبا می تواند در تابستان آینده راهی یووه شود.

 

در همین راستا و در ادامه ی کارهای جالب توجه پوگبا، این بازیکن صفحه ی رسمی توییتر باشگاه یوونتوس ایتالیا را دنبال کرد و این در حالی است که او فقط دو باشگاه را فالوو دارد (منچستر و یوونتوس)

ستاره ی فرانسوی باشگاه منچستر پیش از این نیز کامنت هایی در رابطه با تیم یوونتوس را لایک کرده بود و اکنون صفحه ی رسمی یووه را فالوو کرد.

 

توتو اسپورت در رابطه با حضور دوباره ی پوگبا در یوونتوس نوشت:

 

همه می دانند که هر دو طرف خواهان همکاری مجدد هستند ولی سران منچستر رقم هایی نجومی می خواهد و یوونتوسی ها با این مبالغ که بیش از 150 میلیون یورو می باشد، موافق نیستند.

 

کوریره تورینو نیز نوشت:

 

شاید مشکل اصلی حقوق پوگبا باشد که ممکن است برای یوونتوسی ها کمی سنگین باشد ولی همه می دانند که پوگبا برای حضور در یووه حاضر است دستمزد خود را نیز کاهش دهد.

 

گفته می شود رایولا مدیر برنامه های پوگبا و پاراتیچی به زودی برای گفتگو در مورد حضور پوگبا در تیم یوونتوس دیدار خواهند کرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: